fatemeh777

اندروید

fatemeh777

اندروید

دانلود Asphalt 9 بازی آسفالت 9 اکستریم برای اندروید

باز هم چالش های بزرگ درگیرتان می سازد، باز هم باید بی مهابا برانید و در جادوی آسفالت غرق شوید. جدیدترین مدل‌ های ماشین، آن هایی که آروز دارید در Xtreme مهیا شده، انتظار داریم زندگی به ذرات وجودی‌مان تزریق شود. سری بازی آسفالت میلیون ها طرفدار از سراسر جهان دارد، گرافیک خیره کننده، کنترل عالی و بسیار سرگرم کننده مثلثی عجیب را به وجود می آورد. عناصر مورد بحث باعث موفقیت چشمگیر هشت سری از آسفالت شده است و امروز بهترین زمان برای برخوردی تازه خواهد بود. به نظر می رسد توسعه دهندگان آسفالت بیش از هر کسی هیجان زده‌اند و برنامه ریزی ها می رود تا جدیدترین عنوان با برچسب بازی Asphalt Xtreme راهی استورها شود.
آسفالت بعدی تمرکزی عجیب بر روی مسابقات آف‌رود دارد، اصلا آمده تا در بیابان‌ها و دشوارترین مناطق ممکن، هیجان را جستجو کنید.
با دانلود Asphalt 9 به 34 خودروی آف‌رود شاسی بلند دسترسی خواهید داشت. باید از آسفالت 9 فاصله بگیریم، مهارت و قدرت بیشتری نیاز دارید تا این بار بهترین باشید، برای بهترین شدن باید سختی را تمرین کنید. همانند چند نسخه پیشین، آسفالت اکستریم نیز به صورت رایگان در اپ استور، گوگل پلی و ویندوز 10 موبایل عرضه می شود اما خالی از پرداخت های درون برنامه نخواهد بود.


دانلود بازی اسفالت

ویژگی های منحصر به فرد بازی آسفالت Asphalt 9 Xtreme اندروید:

◉ وجود قابلیت استریم و بازی به صورت آنلاین به همراه دوستان و رقابت های تنگاتنگ
◉ نورپردازی بسیار حرفه ای و صداگذاری واقع گرایانه از صدای موتور اتومبیل ها
◉ قابلیت تیونینگ، بهبود ظاهری، تقویت موتور، سرعت و هندلینگ ماشین ها
◉ اضافه شدن جاده ها و موانع جدید و راه های میانبر
◉ دارای جلوه های صوتی شنیدنی و مهیج و با کیفیت
◉ مسابقه هایی با هیجان بسیار بالا با پرش از ارتفاع

در نسخه نهم از بازی آسفالت علاوه بر اضافه شدن ویژگی های فیزیکی جدیدتر و بهبود گرافیک بازی شاهد رقابت های حرفه ای در سطح جدیدتری خواهیم بود. موتور فیزیکی و گرافیکی این بازی تا حد چشمگیری بهبود یافته و گیم پلی این بازی نیز دست خوش انقلابی جدید در سری بازی های آسفالت می باشد. بازی آسفالت 9 یک بازی بسیار گرافیکی، سرگرم کننده، مهیج و پر تنش می باشد! بین این همه بازی مسابقه ای، هر کدام به دنبال جذب هواداران بیشتری هستند و برای رسیدن به این هدف از عناصر اختصاصی برای بهتر کردن محصول خود استفاده کرده اند.

بازی اسفالت 9 برای اندروید

http://androidiran.com/asphalt-9-xtreme/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.